سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ ۶۵۵
چچ

معرفی شرکت

مجـری هوشمند‌سـازی و بهره‌بردار پارکینگ‌های حاشیه و غیرحاشیه شهر مشهد مقدس

v شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی در سال‌1388‌ با هدف اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های کلان سرمایه‌گذاری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه سیستم‌های

هوشمند حمل ‌و نقل با ترکیبـی از خبـرگان این حـوزه تشکیل شده است.

v پس از انتقال سهام بخش خصوصـی شرکت به شهرداری، شرکت تات تماماً زیر مجموعه شهـرداری قرارگرفت و هم اکنون، بهره‌برداری از کلیه پارکینگ‌های

حاشیـه و غیـرحاشیـه در سطح شهـر مشهـد بر عهده شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی می باشد.

v دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت Iso 9001/2015

اعضای هیئت مدیره

· شهرداری مشهد، عضو هیئت مدیره ( به نمایندگی احمد صالح آبادی )

· شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه، رئیس هیئت مدیره ( به نمایندگی هدا پیروی )

· سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، نایب رئیس هیئت مدیره ( به نمایندگی سید مهدی امامی میبدی )

· سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، عضو هیئت مدیره ( به نمایندگی محمد جواد رجائیان )

· سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، عضو هیئت مدیره ( به نمایندگی سرهنگ حسنعلی امامی)

مبانی تأسیس شرکت

Ø اهداف طرح: هوشمند‌سازی ترافیک شهری با تکیه بر سیستم‌های پیشرفته اطلاعاتی

Ø سرمایه ‏گذاری طرح: بیش از سه میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی

Ø اجرای طرح: پنج سـال از زمـان ابلاغ قـرارداد

Ø کارفرمـا: شهــرداری مشهـد

Ø ویژگـی طـرح: استفـاده از سـرمایـه ‏گـذار خارجـی در‌ طـرح با مکانیزم BOT

چرا تات؟!

شرکت سهامی خاص-زیر مجموعه شهرداری مشهد

9 سال تجربه موفق و مشابه در مدیریت پارکینگ‌های حاشیه و غیرحاشیه درکلانشهر مشهد مقدس

دارا بـودن پشتوانـه مالـی قـوی در سرمایـه‌گذاری

تنهـا شـرکت دارای تکنـولـوژی سـاخت هنـدهلـد‌ (بومـی‌سـازی شـده در داخـل شـرکت)

دارا بودن نرم‌افـزارهای تخصصـی مدیریت پارکینگ

تدوین‌کننده دوره فنـی و حرفـه‌ای پارکبانـی برای اولین‌بار در کشـور

سخن مدیرعامل : خط مشی سیستم مدیریت کیفیت شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی

شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شهرداری مشهد، با مأموریت بهبود وضعیت ترافیک شهری از طریق بهره‌برداری و نظارت بر

پارکینگ‌های حاشیه و غیرحاشیه و با بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند، مصمم است تا با الگو قرار دادن اهداف سازمانی زیر در جهت رسیدن به تعالی مجموعه خود

و جلب رضایت شهروندان گام بردارد.

v تات تحول بزرگی را در خدمت رسانی به شهروندان بوجود خواهد آورد و سهم خود را در بهبود عبور و مرور شهر، کاهش ترافیک و آلودگی هوا از طریق کاهش

سفرهای درون شهری غیرضرور شهروندان و استفاده عادلانه از فضای پارک حاشیه معابر شهری افزایش می دهد.

v تات درصدد است با توجه به نوآور بودن در ارائه خدمات به شهروندان نسبت به ایفای نقش مؤثر خود در توسعه فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، در زمینه

حمل و نقل هوشمند سرآمد در کل کشور گردد.

v تات در صدد است تا حرکت بزرگی را در کارآفرینی و اشتغال انجام داده و با استفاده مؤثر از پتانسیل های سرمایه گذاری و انتخاب شرکای تجاری مناسب، نقش

خود را در توسعه مدیریت پارکینگ های شهری ایفا نماید؛ به طوری که یک شرکت اثرگذار و قابل اعتماد برای شهرداری های کشور بوده و جایگاه رهبری بازار را

در این راستا کسب نماید.

با علم به این موضوع که حرکت به سمت تحقق اهداف فوق و بهبود کیفیت خدمات سازمان با اجرای سیستم مدیریتی مطمئن امکان پذیر است، از این رو سیستم

مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 را انتخاب و با پایبندی مدیر عامل و کلیه کارکنان شرکت به آن در راستای بهبود مستمر گام برمی داریم.

مدیرعامل

شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی(سهامی خاص)

آدرس کوتاه شده: